JULAFTON!!!!

OMB!!! Redan julafton!! Hoppas att Justin Bieber står under julgranen.. ! Haha skulle ju vara helt SJUKT men coolt :D

Nått lite skumt..:
Inatt vaknade jag av att en påse lät jätte mycket typ som att nån knögglade ihop den och så va det typ i 2 minuter men jag såg ingen i rummet och pappa sov ju liksom.. Sen slutade det! (pappa snarakade ifrån vardagsrummet, för han kollade på tv innan sen somnade han haha) men iaf Sen när jag gick upp så va påsen på ett annat ställe än vad jag hade lagt den! Då luktade jag på den(haha) och då luktade den Justin Bieber!!! (har kollat på videos när fans träffar honom och beskriver lukten, haha) Men iaf den luktade som en parfym som varken jag eller pappa hade, och jag tror inte Peckis använder parfym... haha :P
Så det spökar här uppe! Ett spöke med parfym... ? Ne! Tror inte på spöken men lite skumt,va?

Få4r väll se vad jag ska få idag då.. GOD JUL!!! <33 

Kommentarer
Postat av: Fis

Mwhaa.... spöken...



God jul!

2010-12-24 @ 21:46:51
URL: http://pinkteacup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback