Rubrik.

Hej! Har inte orkat blogga.. Men aja min dator är helt knäpp så sitter med pappas nu. Mamma är hemma för att pappa är på landet..
Men igår efter skolan så åkte jag till centrum och köpte iphone skal(fick en 3gs av pappa)
och grafitti nails. Bilder kommer sen när min data är normal.
Vet ni? Jag kommer ALDRIG få träffa Justin! :(
Vi skulle köpa men det va slutsålt och han kommer inte till Sverige. Hela det här året har jag:
Väntat på att han skulle komma hit. Först va det bestämt i april (vi hade typ bokat allt) men sen blev det inställt, sen skulle han komma i somras (oj, sommaren har redan varit!) och samma i höst och nu så kommer han inte :(
Men en läskig/bra sak! Både jag och Justin har ett födelsemärke som liknar en diamant på vänstra axlen! Okejj okejj.. jag vet att ni inte bryr er om honom och tycker väll att jag skriver mkt om honom.. Men jag är beroende av honom och det får ni acceptera! :)

Önskelista:

*Studio,hemmastudio
*Gå med i fotolinje, (i min ålder!)
*Gå på en JB konsert senast juni nästa år i europa!
*Semester till varmt land
*Stora hörlurar


Vet inte lika mkt som förra året men den här månaden har jag fått det mesta jag ville ha :

Systemkamera
Iphone
Ipod
Kreditkort
Kläder
Ny mobil (sony eriksson)


Sen om det e hela året så e det ju lite mer..

Aja jag måste ha en studio! Haha :)
Ska kolla lite bloggar nu.. Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: pinkteacup

Vill också gå på en fotolinje, dock skulle det nog bli när jag blev äldre isf. :P

2010-12-04 @ 20:32:10
URL: http://pinkteacup.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag betalar alla min kläder/saker/mobiler osv. själv.. -.- :( Men min systemis fick jag i födelsedagspresent. :D Iaf, bra att du skrev JB-konsert i din önskelista, nu kan ju jag också önska mig det!! Tack för tipset! ;D <3

2010-12-04 @ 22:26:44
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Nicole

kan du lägga in en video på dig när du sjunger? :D

2010-12-05 @ 12:21:06
URL: http://www.Niicolez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback