Fredagsmys<3

Rubriken säger allt men iaf , Glass+Datorn+Slappa+Musik = Toppen =D



Ikväll ska jag kolla på lets dance och äta glass=) glömde att köpa godis  , så det blir glass i stället.


Just nu så lyssnar jag på musik : One time med Justin Bieber ! ^^ Han äger ju fett! Hihi!? . 


Vad ska ni göra då?? Själv ska jag sitta i soffan och slappa också vidare... Idag så fyller min storasyster år <3

 
Hon fyller 29 ! Och i går så fyllde min mamma 47 eller 48 orkar inte komma ihåg sånt..
 

Men ha det ``gött´´ haha som man säger i hälsingland : ``Ha det gött´´ . Men vi ses hejdå<3 // Sofia<3

 

Bjuder på denna :








Alvind<3 ^^









Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska gå på Djugården Brynäs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333

2010-03-27 @ 09:36:33
Postat av: juliia

naaaawww,söööt :')

2010-03-28 @ 10:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback