Glad Påsk!!<3

Hej ^^ . Ebba (F) ville ju att jag skulle lägga ut mera bilder på min blogg! Vet direkt inte vilka bilder eller så... Så här kommer några då!?


När ``Cheersoffan´´ var hemma hos mig...





När jag var hemma hos``Bebziz´´




Va 5-7 år och pappa tog kort när jag sov! ...





Sofia & jag(sofia) Vi gick i 1:an då! =)







Ferdinand på soarén! ^^




På sexårs ^^ (vi va jätte gulliga!^^)





Hanna i 4:an (kommer ihåg att jag sa nåt roligt och du höll påå att sratta ihjäl dig...Hihi)





Reckecka!(klass kompis!)







Caroline!(en klass kompis!)





Kackerlackor på skansen(inte så frächt!?)




Sofia! (klass kompis!)




Orkar inte lägga ut mer bilder nu PS! Glad påsk!!
 men vi ses //Solsofia<3

Kommentarer
Postat av: Ebba <33

seeee !

nu blev din blogg roligare att läsa än den var innan :) <333

2010-04-01 @ 15:00:26
URL: http://bebziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback