Igår<3 Och några bilder för länge sen...

Tjabba tjena hallå!? Ja... som det står på rubriken:Igår<3 . Det menar jag med att igår så var jag,hanna,sofia,caroline,rebecka och sofia(b) hemma hos sofia(b) . Det tog lång tid att lista utt vad vi skulle göra men vi spelade/sjöng singstar och det var roligt ^^ . Sen så gick vi ut genom hennes fönster (hihi) Och det var roligt förutom att viu inte hade några skor eller strumpor så det var iskallt att gå i snön . Men jag orkade att skriva igår .. Solly =( - Men nu så vi ni ! PS! Förlåt för att jag inte skriver varje dag på bloggen längre , men jag ska försöka att komma ihåg att öra det ^^ Ses // Solsofia<3

Bjuder på dom hära bilderna: ^^ ;)
Sofia(jag)  och Hanna




Ebba






Sofia och Sofia , båda heter sofia (hehe)








Jag! Hade peruk , aniskts cream , läppstift . Moahaha man ser väl inte att det är jag!? Jo lite på munnen och ögonen men iaf!



Kommentarer
Postat av: jossod5

heej känner du simone som går i källbrink?men hejdå men ha kvar din blogg!

2010-03-25 @ 20:43:40
Postat av: pappa

jag kände inte igen dig när du hade peruk

2010-03-26 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback