Saturday;)

Hej , idag så har jag inte gjort så mycket... Mest setat vid datan . Men jag vaknade typ vid 11 tiden... Ja jag vet att jag e en slapp människa . Men sen har jag typ setat vid datorn typ till 3-4 Och sen så gjorde jag mig i årdning för att jag skulle på fest!! Min kusin fyllde 13 år!!?? Men iaf här är hennes blogg : www.pinggirl.blogg.se  Men jag kom hem typ vid 9 tiden(på kvällen) Och nu så är klockan : 23:50 . Och jag orkar inte koppla in mobilen till datorn just nu så ni får både se bilder från festen och från shoppingen som var igår(fredag) . Men vi ses herrå;) //Solsofia<3

Kommentarer
Postat av: Ping ^ ^

Haha nej men skrev du om min i din blogg ;) tackar

Haha



www.pinggirl.blogg.se



www.lovetheprafs.blogg.se

2010-03-21 @ 20:44:25
URL: http://pinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback