Drömmen 19-20 November<33

Jag och Hanna var på en Justin Bieber konsert i Frankrike och när det va paus så gick jag och Hanna backstage och spionerade på Justin i ett rum och där tränade han rösten till nästa låt "One Less Lonely Girl". Jag tog fram min kamera och började filma när han sjöng sen öppnade Jaden Smith dörren och såg oss. Då sa han "Justin! Du har några fans här!" Då kom Justin och jag och Hanna började skrika. Då tog han min hand och drog in mig i rummet med hans vänner och sa "Wow! Du e jätte söt! Vill du bli min one less lonely girl?" Såklart svarade jag ja. Låten började och jag satte mig på stolen, jag hade alldrig varit så lycklig i hela mitt liv.Sen närmade han sig efter att han hade dansat och det va högst 2 cm att vi skulle kyssas. Nej då ska mamma väcka mig o säga att jag ska äta! Hade sovit till klockan 2 bara för att jag va uppe till 3 igår -.-'
Det va såååå nära!!!!

Önskar att det va sant <33


Kommentarer
Postat av: Ella Belieber Bieber

Hej sofia !

Det där är typiskt dig och mig .

När jag drömde om honom en gång och när jag var på dubbel dejt med Ryan + emma . Justin +Jag .

Och sen när jag och Justin skulle kyssas så kommer pappa och säger att det är dags för skolan .

varför måste alltid skola och allting annat förstöra enns Framtid ?

AJa .

Miss you \\ ELLA BELIEBER BIEBER YOU KNOW ME :)

Postat av: Julia

Åhh, haha. Nice dröm! Jag tror inte ens du vill veta vad jag drömde för ungefär ett halvår sedan.. Jag hade sex med honom, haha shiiiiiit. x) <3

2010-11-22 @ 20:02:42
URL: http://jumpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback