Foton Från 4 November 2010/Bild Bomb

Hanna <3


Vi sminkade oss när vi blundade :D

Fin bild på mig<3


Haha kolla mitt ansikten xD


^^



Haha xD


Stor RUUMPAAAHH!!! (till pinkteacup >:/^^)



Cool bakrund, eller hur? :)



:) <3


Stockholms snygga brudar? :P


Haha ser ni LILLA gubben där till vänster? :P



Vi livet ut <3


Man e inte modell bara för att man har handen på midjan? -.-'



Peace! :)


Fin?


Vad jag ska skriva till denna bild då?


Grotta :O


Förvirrad? :P


Vinden i mitt hår och kylan i mina tår :P


Sexiga ben? Haha nej jag skoja bara jag sa det till Hanna o det va nån gubbe som typ glodde på oss och jag skämdes as mkt!!



Vill ha dig på kebab.. Nej då :P



Det va as mörkt klockan 5!!


Nu e Hanna borta :(





Mycket bilder eller hur!? Ändå va det bara typ hälfet (asså vi tog dom bästa typ?) Men vissa va fina, eller hur? Men på vissa bilder ser det ut som om att jag har jätte korta ben! O typ 2 st ser dom normala/långa ut? :S



SES


Kommentarer
Postat av: hanna

det var en sån himla rolig dag :) <3

2010-11-05 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback