Ajjjjjjj

Hej har haft jätte ont i magen idag, vet inte vad det e .. Men jag spydde lite hemma hos Hanna,trevligt! Nejmen vet direkt inte om jag ska till skolan imorn... Hoppas jag ska dit för att det e sista dagen typ o vi ska fika! :P
Men pappa har köpt en ny bil (har ingen aning om hur den ser ut.. Kommer det i morn!^^)
Aja, just nu lyssnar jag på min favvo låt!


Klart att det e Justin Bieber :P Kommer ihåg typ första gången jag o Ebba lyssnade på den och det va på morgonen innan vi skulle till läger skolan! :D
HAHA kommer typ ihåg alla sånna minnen med mig o Ebba! :) <3
Miss her<33
Aopp.. Ska typ göra läxan nu ? Ses!


<3

Kommentarer
Postat av: Jossip A

Nä stakars dig, hoppas du kommer imorgon!!!

2010-10-27 @ 18:59:46
Postat av: Sofia

Det här är också läskigt...

Min pappa köpte en bil idag :O

2010-10-27 @ 19:37:12
URL: http://sofiaspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback