Ja ofc<33

Linnéa om Nya "King Of Pop"?:
Hejsan :) en fråga.. Tror du att du kommer bli tsm med Justin någon gång? är helt seriös. Vill liksom veta :D





Nu e jag oxå seriös.. JA!! Men när jag säger det i skolan alla bah :" Neej glömm det!" "HAHAH en på miljonen!" "Mm...Som om!"
Men hallå!? Hans låt Never Say Never. Säg alldrig alldrig. Undra vad alla skulle säga när jag o Justin står där bah "Vad sa du förut?"
Du tycker säkert som alla andra "Hon e helt dum i hvet" tro det då men jag tror faktiskt att jag kommer det. Står för vad jag tycker/tänker/tror<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Go girl :) like you, du bjuder på dig själv. ANG Justin så hatar jag när folk säger duvet, alla tjejer som gillar han inte en chans att någon av er kommer få han men haha någon måste han väl välja? ;) sen så kan man ju diskutera vad som är att gå över gränsen

2010-10-27 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback