Såå...

Nu så har Ebba åkt hem :(
Och vi har tagit TUSEN bilder xD
Menmen..

HAHAH! :D


Lite vad vi har gjort:
*Gungat
*Fikat
*Ätit lunch
*Åkit ner för sånna där trappor för barnvagn i centrum
*Gjort en blogg tsm ( www.bieberfriendsforever.blogg.se )
*Kastat många av mina kläder (sorterat)
*Chattat med några som vi inte känner(klädde ut Ebba och satte på webcameran^^)
*Lyssnat på Justin Bieber(onvanligt..?)
*Jag har fått mina converse :D
*Varit inne på facebook
*Varit i centrum
*Höll på att göra en musik video



Okejj.. Hon kom hit typ 11 o så stack hon 5 så.. 6 timmar av glädje om jag har räknat rätt? :)

Men om ni undrar vrf det inte e nån header på våran blogg så sa Ebba att hon hade gjort en som fanns på hennes dator o hon åker ju till Halmstad idag så ni får nog vänta ett tag tills den kommer upp! :D

PS! Turken e Ebba o jag e bajskorven :) (våra nya smeknamn)


Men har inget att säga, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar; Justin kommer till Europa nästa år, då han ska ha en värld tour! Han kommer b.la till Svergie och så kommer han nog till Frankrike ja och massa länder i Europa tro jag! :D

2010-10-03 @ 18:40:47
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback