Ost.?

Hejhej! :D
Tja.. Hehe idag va jag i skolan(konstigt?) Nemen aja sen gick jag,Carro och Hanna hem till Sofia(asså hon va ju med oxå^^) Men aja! Sen så skulle jag och Hanna till dansen och sen så slytade den klockan 7.. :)
Men det har vari en GANSKA bra dag.. :P Menmen.. SAKNAR EBBA OTROLIGT MKT<3333

Och jag e ganska bisviken/ledsen/orlolig.. Justin "älskar" inte direkt inte hans fans! Han tror typ att hans fans inte har äkta kärlek :( (KLART JAG ÄLSKAR OCH BRYR MIG OM HONOM!!! Hur tänker han..?) *suck* :(


Ska snart logga så ses.. :S
JUSTE! Pappa och hans "tjej" planerar om att resa utomlands! Hoppas jag får följa med!! :D (Justin..Justin!)

PUSSPUSS<333



Buuhuu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback