Dannie <33

Tjjululu.... Lyssnar på SOULJA BOY - CRANK THAT bääst! :D Han e min och Dannie(Deniz)'s gubbe, nej men kille ;) LOVE HIM!! <333 Men aja dålig upd för att jag va med Deniz till klockan kvart över 6 typ? :) Vi spelade PS3 nån singstar/dans grej och jag slog rekord!! :D *stolt* nej men asså det va med Soulja Boy låten, hörde den och blev direkt min favvo låt! Det va typ värsta hip hopp dansen... Kan nt visa för det har typ blivit nått fel??? :S
Men men DENIZ OCH JAG E BÄST!!!!!!!!!!! (och soulja boy och justin bieber!) snacka om att jag älskar deras låt! :)
Men hejdå ska dusha,logga in på FB m.m så inge mer bloggning idag ;) <3



Kommentarer
Postat av: Deniz

haha <3

who is the best? we are the best!! <3 :D

2011-01-14 @ 15:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback