Mitt 2010

JANUARI

Va mkt med Hanna.
Justin Bieber-Baby ft.Ludacris


FEBRUARI

Då jag fick reda på vem denna sötnosen e :)
Usher-OMG

MARS

Ida fyllde 12 år så då fick man ju klä upp sig till festen :)
Train - Hey, Soul Sister

APRIL

Jag och Ebba letade efter Justin Bieber i stan..
Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars

MAJ

Bästa klassresan ever!<3
BoB - Airplanes (Feat. Hayley Williams)

JUNI

Japp då åkte man till landet med Hanna..
Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé


JULI

Då går man ut på en liten promenad med familjen...
Adam Lambert - Whataya Want From Me

JUNI

Sen var man med mammas släkt..
Cody Simpson - 'iYiYi' ft. Flo Rida

AUGUSTI

Solbränd....?
Paramore: Misery Business

SEPTEMBER

Då vart det skärholmen med mamma... (jag hade med mig jacka, typ ^^)
Green Day - Wake Me Up When September

OKTOBER

SOFFIIIEEEE!!!! :D
Shakira - Loca ft. Dizzee Rascal

NOVEMBER

Första snön!
Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan

DECEMBER

Då vart de Julia och Sofie! ♥
Flo Rida - Club Can't Handle Me ft. David Guetta


Kommentarer
Postat av: Ella Belieber Bieber

Jag då??

2011-01-03 @ 18:04:52
URL: http://onelesslonlygirl.blogg.se/
Postat av: hanna

vad rolig jag såg ut xD hihi <333

2011-01-03 @ 18:14:04
Postat av: Deniz

öhhh... var är augusti då träffade jag deniz??? :P

(driver) <333

2011-01-06 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback