Tråkigt.. 2010

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig?
- Både bra och dåligt..
Bättre än förra året? - Nja, vet inte
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? - Ähh.. träffat nya vänner(äkta,nästan bästisar) flyttat,utomlands m.m
Har du flyttat under år 2010? - Aa, i våras
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Japp
Isåfall vilken? - Olika
Har du druckit alkohol? - Nej, inte vad jag kommer ihåg
Har du kysst en främling? - Ehhh....Vet nt xD
Gjorde du något år 2010 som du aldrig gjort förut? - Aa
Gjorde du något år 2010 som du aldrig gjort förut? - flörtat extremt mycket med en kille.
Höll du några av dina nyårslöften? - Kommer inte äns ihåg vad jag hade för löften!
Höll du några av dina nyårslöften? - Vet inte
Bästa boken du läste i år? - First step 2 forever

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? -
Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nej, nt vad jag vet...
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Tror nt det..
Varit i slagsmål? - Nej, tror inte det ;S


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? - Upp & Ner
Har du varit kär? - Mm...
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Aa
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Yes...

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? -
Vem har inte det?
Isåfall vad? - ...
Har du ljugit för en vän? - Tyvärr :(
Har du varit ute en hel natt? - Nej typ halva med några kompisar från klassen  ^^
Har du blivit tagen av polisen? - Kommer nt ihåg..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ähh... Vet nt? haha
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Yes
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Båda och
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Kommer nt ihåg va jag fick ^^

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? -
Källbrink
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Njae...
Hatar du någon på din skola? - Hmm... vet nt, kanske^^
Har du gjort ngt framsteg? - Blivit bättre i engelska m.m  
Haft alla rätt på ett prov? Ja nått prov ;)
Favoritprogram på TV? - Efterlyst,simpson m.m

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja, många!
Har du förlorat en vän? - Ähh.. typ.. tappat kontakten :(
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Lite grann
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, varför skulle jag?
Har du många killkompisar? - Njae... sådär typ :/
De bästa nya människorna du träffade? - Ella,Deniz,Emma,Ebba & Emilia ( ingen går tyvärr i min klass :( )



Kommentarer
Postat av: Ella Belieber Bieber Lönngren :P

Din nya äkta nästan bästis är det jag ? Älskar Dig baby ;)

2011-01-11 @ 17:00:40
URL: http://elladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback