DenizSalari <3

Vet inte vart jag ska börja.. Deniz, du är den speciellaste människan jag nånsin har träffat.
Du är dig själv och bryr dig inte om vad folk säger, till skillnad från mig,
men sen du började i min skola så fick jag mycket bättre självförtroende,
inte i början när vi bara bråka och var omogna men sen kom vi mer och
mer överens och började träffas efter skolan osv och nu har vi tusentals underbara minnen.
Du ger så bra råd så jag nästan har blivit en annan människa känns det som.
Vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
För mig är du perfekt och kommer alltid vara det.
När vi satt på donken och ropa på folk o gömde oss under mössan, när vi var inne på GAME och tjuvkikade på Oskar o Gustav, skärholmen, va på heron i flera timmar, danstävlingen hemma hos dig, dansen i rummet på huset med Esther m.m!
Jag har så många minnen med dig,
och snart kommer mer... det kan jag lova.
Kommer inte släppa taget om dig, du är för unik för det.
Älskar dig min suulbrända lillasyster !
Deniz Salari <3 Sofia Lönngren

Kommentarer
Postat av: Fi

Tjuvkikade ni på gustav och oskar? jaså... ;)

2011-07-22 @ 21:42:32
Postat av: Anonym

Du är lika speciell, eller vänta ännu mer speciell för mig!!

Du är den som förstår mig.

Du är den som gör mig lycklig.

Jag älskar dig Sofia lönngren!!

Kommer du ihåg när vi gick runt och höll på som kalkoner hen hel rast?

Det är sånna minnen som

Jag kommer komma ihåg i resten av mitt liv!! <3<3<3<3

2011-07-23 @ 00:24:12
Postat av: Anonym

Du är lika speciell, eller vänta ännu mer speciell för mig!!

Du är den som förstår mig.

Du är den som gör mig lycklig.

Jag älskar dig Sofia lönngren!!

Kommer du ihåg när vi gick runt och höll på som kalkoner hen hel rast?

Det är sånna minnen som

Jag kommer komma ihåg i resten av mitt liv!! <3<3<3<3

2011-07-23 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback