Om mig.. ?

Namn: Sofia Lönngren
Piercingar: Räknas öronen?
Tatueringar: Nej
Längd: 162 cm
Skostorlek: 38/39
 

Hårfärg: Ljusbrunt
Är du kär i någon: Vet inte !!
Önskar du att du bodde någon annanstans: På vintern, ja
Tänker du på att ta självmord: JAAA SÅKLART! (ironisk) -.-
Beskriv dig själv med 3 ord: Galen,pratig,glad
När stiger du upp: Ungefär 07:10, på helger 9-10
Varit med i tidning: Aa
Beroende av: Om jag äter ljuschoklad kan jag inte sluta!
Vad dricker du när du är törstig: Vatten
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njae...
Är du bortskämd: Jag tycker inte det men min omgivning tycker det :P
Vill du ha barn: 2-3
Vänner som du litar på: Många..
Fritid: Vänner,blogga,dans,shoppa







-Tidinställt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback