facebook status

Hanna Ekman- Så underbar, finns ingen som du! Elur <3 Sulo! Love u <3
Michael Larsson - Skit snäll och rolig kille!
Gabriela Håkansson - En tjej på min skola, känner inte men jätte fin!
Melodie Isaksson- Störda babian röv, lavio <3 FIN MUNTHER JAAO
Sara Vacker- En tjej jag hade kontakt med förut, snäll och söt är du också!
Maria Nillson- Jätte fin och snäll tjej som jag inte träffat på evigheter!
Isabelle Öberg - Fin tjej på min skola!
Johanna Svensson Johansson- Jätte snäll,rolig och fin munther!
Rebecca Eliasson- Snygg munther som är fett rolig och sneel
Linnea Petterson- Fin och snäll munther :D
Alicia Rudberg- Skit snäll,fin och rolig munther!
Alexandra Forsberg- En fin belieber som jag hade bra kontakt med förut, vad hände? :$
Fanny Jansson- Värdens fulaste banan, men älskar dig ändå...typ. Nejmen du är fiin, sneel och bäst av allt; munther!
Zofia Löfgren- Finns inga ord baby XD<33333333
Tess Gustavsson- Söt och snäll tjej, dock känner jag dig inte så bra
Vaneza Vergara- Så jävla fin, snäll, rolig, allt! Munther <3
Anna Friborg- Skit snygg munther som är helt underbar! Tror jag aldrig snackat med dig utan att skratta!
Julia Jonsson- Världens finaste "fejk" kusin, måste träffas snart!
Josefin Engkvist- Jätte fin tjej som jag kan lita på! Har massa hemlisar tillsammans också.. hihi :$
Izzah Bjurek- Jätte fin munther! Sneeel heest
Wilma Ljung- Nån söt tjej på min skola, typ :$
Fanny Frallan Jalker- Världens underbaraste munther! Kom till sthlm, fifan!
Hanna Fransson- Nån dude.. Som jag hatar(a) Men innan du hackade mig så va du helt underbar, på alla sätt!
Och du är världens bästa facerapare(y)
Ida Lindbom- Nån söt tjej på min skola :)
Ella Eriksson Sjöberg- Åhh, min känguru! Vet inte hur jag ska beskriva dig, så perfekt du är! Min lilla munther! lavio <3
Fanny Bäckman- Nån söt munther som jag inte känner så bra..
Moa Magnestrand- Riktigt snygg munther, och sneel e du också!
Rebecka Sågby- En jätte fin och snäll munther :D
Rebecka Johansson- Sjukt fin,rolig,snäll tjej som jag gick i samma klass med förut :)
Ella Dahl Emretzon- Fin tjej som jag va jätte nära 2010 :)
Wilma Rohdén- Fin munther :)
Sara Munther Andersson- Jätte snäll munther, söt också
Josefin Bladström- Finns inga ord. Älskar dig, bästis <3
Olivia Hedlund- Jätte fin och snäll tjej som jag hade bra kontakt med förut. Barndomsvän <3
Love Ljungman- Hahah, störd <3 Men du är en underbar munther, som jag älskar sjukt mycket!
Wilma Hellberg- Fin munther, men känner inte :)
Isabelle Edkvist- Älskar dig! Du är störd,munther, fin, underbar, mer störd, osv.
Lollo Fnatte Solheim- Jätte fin tjej i min klass, som finns där när man behöver den <3
Moa Lindgren- Skit fin och snäll tjej i min klass :)
Emma Åstrand- En munther jag inte känner
Hanna Ednell- Min sockertopp! Älskar dig sjukt mycket! Underbar munther <3
Cicci Carlsson- Helt underbar tjej! Vi va jätte nära varandra 2011, men har kommit bort från varandra lite... ändra på det kanske? ;)
Tatti Johansson- Min köttbulle aka munther <3 Älskar dig sjukt mycket, finns inga ord!
Matilda Pending- Din fula skitunge, älskar dig <3
Simone Nordin- Fin tjej som jag inte känner längre :)
Melicia Bengtsson- Fin munther :D
Alicia Paulsson- Snäll, rolig och fin munther!
Hanna Gustavsson- Fin tjej som dansar as bra!
Ella Headlam- Åhhh.. den första munthern jag lärde känna!<3 Älskar dig så sjukt mycket, min störda banan <3
Filippa Bladh- Fin tjej i min skola :)
Malin Mallan Andersson- Söt tjej i min skola!
Josefin Möllerström- Jätte fin munther!
Ellen Jörfalk- Rolig, söt tjej i min klass :D
Mikaela Heen- heheh... bestis <3 love u
Julia Matilda Lindblom- Så underbar! Litar på dig till 110%! Vi kan prata om allt mellan himmel och jord, tack för att du finns <3
Ida Lindahl- Snäll tjej i min skola :)
Melina Martina Kinnunen- Snäll och fin munther! Min Melona, hihi :$
Nanna Gunnarsson- Fin munther! :D
Moa Munther Andersson- Finns inga ord, lavio <3
Anna Lång- Snäll och fin munther :D
Isabella Tyell- Sjukt rolig och fin munther!
Josefin Andersson- 2011 var det vårat år, saknar dig som fan.. Ångrar allting, miss you <3 Förlåt..
Emma Jensen- Snäll tjej i min skola :)

Kommentarer
Postat av: moa munther andersson

PUSS LAVJO2!! <3

2012-02-09 @ 21:31:35
URL: http://accessflicka.blogg.se/
Postat av: Melina

puss <3

2012-02-09 @ 21:31:39
URL: http://melinapoower.devote.se
Postat av: ella headlam

älskar dig med banankondomsjävel!

kommer ihåg första gången vi snackade, hihi!<3

2012-02-09 @ 21:32:12
URL: http://ellaheadlam.devote.se
Postat av: Love

naaw vad söt du ska vara då! detsamma din jävel föresten! <3

2012-02-09 @ 21:44:40
Postat av: fransson

facerappare <3

2012-02-09 @ 21:44:50
URL: http://fransson.myshowroom.se/
Postat av: Tatti

Åhhh min älskade köttbulle! Älskar dig också! <3 #KÖTTBULLEPOWER!

2012-02-09 @ 21:47:31
URL: http://muntherpower.blogg.se/
Postat av: Wilma!:)

2012-02-09 @ 21:50:29
URL: http://Wilmasworld.devote.se
Postat av: Wilma!:)

Detsamma du! :)) <3

2012-02-09 @ 21:50:57
URL: http://Wilmasworld.devote.se
Postat av: fanny

haha aw, jag kommer! om du kommer hit fifan! :D<3

2012-02-09 @ 22:23:16
URL: http://frallan.blogg.se/
Postat av: Cicci

gärna ! :)

2012-02-10 @ 19:01:24
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/
Postat av: Zofia löfgren

så gulligt av dig!<33333333333333333333333333333

2012-02-17 @ 18:22:38
Postat av: Zofia löfgren

Tänk om man tyckte om att pluga! xD

ahahahahahah!

2012-02-18 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback