ang Munthers.

Väldigt många som skrivit sånna här inlägg, men kände att jag var tvungen jag med. I början så var alla vänner med alla, det va aldrig bråk, man pratade i flera timmar om massa olika saker, man lärde känna folk på konserter, osv. Allt va så jävla underbart, men sen när jag fick reda på att Ulrik skulle vara med i Melodifestivalen så visste jag att det skulle ändras. Precis efter att han hade sjungit Soldiers så fick han flera tusen nya fans. Sen dess har det bara kommit mer och mer fake fans som tror dom vet allt om honom fast inte ens vet hur gammal han är. Och jag tror nog det e från det allt bråk kommer ifrån, eller det mesta iallafall. Det är klart vi glada och stolta över att han först kom till final och sen kom 3:a! Att se han glad och lycklig är ju bästa känslan, right? Men samtidigt så saknar vi när det inte va så jätte många som visste vem han har. När man fick gå flera gånger i signerings kön, prata med han längre, ta bilder osv. Nu har han så bråttom för att det är så många fans och man hinner bara med "hej *signerar* hejdå" och inte så mycket mer än det. Förut kunde man skämta om Ulrik, om man skriver nånting nu så ska alla ta det så jävla seriöst och säga massa saker, händer ganska ofta att vi blir kallade för fittor, idioter m.m. Jag saknar den gamla tiden, när alla var sams. När allt var underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback