Beach 2012

Nästan alla skriver om det här nu.. men här är iallafall min åsikt!
Visst kan det vara kul att vara lite extra snygg inför sommaren o så? Men inte ska man träna allt för mycket och slippa äta osv, man ska ju träna för att det är kul och bra för hälsan och bli av med lite vikt, men att överdriva är bara töntigt. Plus att man blir fetare om man inte äter något. Jag är inte så jätte nöjd med min kropp, men jag säger ALDRIG "åh va fet jag är", "jag vill vara lika smal som du" osv. Klart jag vill bli lite smalare, men jag håller det för mig själv, och jag bryr mig inte så mycket egentligen. Btw, ni som håller på att gå runt och säger "jag vill bli smalare", "gud va fet jag är!" BANTA DÅ? Ingen orkar väl lyssna på nån som gnäller hela tiden? Om ni stör er på eran kropp så mycket  och går runt och säger det 24/7, börja träna,tänk på vad du äter osv.

Tillbaka till ämnet, Jag tycker det är jätte bra att man tränar, och det är ju bra att vara hyfsat smal, men inte överdriva, särskilt inte om man redan är smal. ÄT OCH VA GLAD, att vara finast i världen är inte det viktigaste här i livet?! Kom ihåg, det här är MIN åsikt, MIN blogg. Bye


Kommentarer
Postat av: PLANKTON THA BEST

HÅLLER MED

2012-03-15 @ 16:10:52
Postat av: KÖTTIS

SÅ SANT! HÅLLER MED DIG.

2012-03-15 @ 16:30:05
Postat av: Cicci

precis vad jag tycker! :)

2012-03-15 @ 21:09:08
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback