ointressant men jaja

1. Är du singel? Just nu, ja. 
2. Är du dum? Klart
3. Lakrits eller choklad? Choklad!
4. Röker du? Har testat, smakar avlopp. Never again. 
5. Fullständigt namn? Sofia ***** ********** Lönngren.
6. Födelsedag? En dag i april, säger inte på bloggen. 
7. Är du helsvensk? Ser det ut som det eller? Nej.
8. Om inte - vad är du? Halv marockan.. 
9. Vem ringde dig senast? Malin Nilsson och pappa, haha
10. Vem smsade dig senast? Tatti
11. Vem kramade du senast? Min hund, haha
12. Vem pussade du senast? Edward från Jedward.. 
13. Vem var du tillsammans med senast? Privat. 
14. Hur är relationen till dig ex idag? Förlora allting, tyvärr
15. Roligaste personen du vet? Alla mina vänner, haha
16. Vem träffade du senast & vart? Pappa, hemma.. 
17. Ögonfärg? Guldbruna/oranga/gula
18. Vem såg du senast? Min hund, hahah
19. Har du nånsin förlorat en vän? OM jag har!? Säkert 3 st denna veckan! Dock har jag några riktigt nära vänner som altid är där för mig osv. 
20. Din musiksmak? Ulrik Munther, Justin Bieber, Skrillex osv. 
21. Vad har du på dig? Kläder? 
22. Vad åt du senast? Köttbullar! :D
23. Vad drack du senast? Mjölk
24. En vacker person? Isabelle Edkvist.
25. En snäll person? Isabelle Edkvist.
26. En gullig person? Isabelle Edkvist.
27. En jobbig person? Isabelle Edkvist.
28. En konstig person? Isabelle Edkvist.
29. En med magrutor? Jag, under mitt fett. 
30. När skrattade du senast & varför? Skrattade för bara några sekunder sen. Skrattar 24/7.. 
31. När grät du senast & varför? Förra veckan, privat.
32. Vill du ja ditt ex tillbaka? Nope
33. En du saknar? Melodie, Vaneza, Stina, Fanny, Tatti, och alla andra munthers.. 
34. Ditt humör just nu? Apa glad!
35. Hur många vänner har du på Facebook? Vet inte.. 
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Tror du jag räknar? 
37. Har du skilda föräldrar? Japp
38. Hur många syskon har du? 6 typ
39. Favoritfärg? Rosa, blå, grön, m.m
40. Nån du vill träffa? Ulrik, Jedward osv
41. Äckligaste du vet? Falska personer
42. Godaste godiset? Nappar!
43. Godaste läsken? Cola, fanta, sprite
44. Har du någonsin brutit mot lagen? HEHEH
45. Är du kär just nu? Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback