Svar på en gammal frågestund..

Skulle ha svarat på detta i februari, men glömde bort det. Här iaf svaren!






Maria:
Hur ofta brukar du gå på toa? När jag behöver det. 
Gillar du majs? Majs smakar bajs
Brukar du försöka fånga snöflingorna med rungan? rungan? nej, men tungan, ja. 
Spelar du nått intrsument? Ja, fejkat munspel.
Do you know what I write? Heheheh öh
Älskar du svengelska lika mycket som jag? oh ja
När började du ÄLSKA UllegulleBullaSnutte? 2009-2010, men "galen" i höstas.. 
Hur ofta likear du saker på fb? 24/7!
Vet du att om man mosar en tomat så blir det ketchup? oh shit
Är detta din favvo smiley: {|:] ? JAJAJA
Favorit färg? Lila & Gul, typ
Vilken färg har din bikini? Har flera, men blå, svart, vit osv
Har du varit utomlams? OM jag har!
Kan du göra en fiskbens fläta? Det kan inte jag.. Eh... vi kan säga att jag kan!(a) Heheh.. 
SKA DU SE ULLEGULLEBULLESNUTTE i melodifestivals finalen i STHLM? Va på alla genrep,.
Är mina frågor konstiga? Sorry, men ja. 
NEJ precis! ;) Eh.. 
Kollar du på disney nu? Klart
Har du några husdjur? Jag har en egen hund, min syster har några hästar, min bror har en katt osv.

Hanna Ednell:
vad föredrar du , tights eller jeans? Beror på väder ;)
vad är din värsta mardröm? Kommer inte ihåg mina drömmar.. 
Vad är det konstigaste du drömt? Läs det jag skrev innan. 
Tre saker du avgudar? mig, mig, mig! Nej, jag vet inte.. 
Favvo accesoar? Armband och halsband!
Prenumerer du på någon tidning? Inte längre :)
Favorit butik? Gina, bik bok, hm, kan inte välja :)
Favorit blomma? Tulpaner, haha nej jag vet inte..
Hur många läsare har ni om dagen? Olika, men runt 50-100 :)
favvo frisyr? Utsläpt, lockat eller platt :) 
hur många "tittare" får du om dagen? Sidvisningar? 100-200 :)
när började du blogga? 2009 tror jag!
vad är det pinsammaste du varit med om? Don't tell, fråga på fb/sms om du vill veta!
vad gör dig arg? Falska människor, krig, o sånt där.
blond eller brunett? Jag passar bäst som brunett, men om du menar överhuvudtaget så är det olika på alla personer!
vad för färg har du på din tandborste? Blå och rosa, haha
vad är ditt bästa köp? Min systemkamera, dock fick jag den..
vad är din största dröm? Bli framgånsrik, bra jobb, osv.
Vill du träffa mig? :D Ja, en och en halv månad kvar! :DD
hur ser det ut genom ditt fönster.. kan du visa? Inte nuu
har du nått moto? isf kan du säga det? "hej", nejmen jag vet inte.. 
vad tror du du gör om 8 år? jobbar som städerska på mcdonalds.

Ella Headlam:
vad tycker du om kolmårdstroll låten? Den äger, hahah
visst är thomas di leva snygg? Ohh ja!
gillar du lakrits? Förut ja, men Whilma sa att det e amrikanskt bajs, så nej. Inte längre.
favoritlåt just nu? Bad Behaviour-Jedward, Starships-Nicki Minaj.
rakar du dina armhålor? Fråga Zoffans mamma XDDDDD
vilken av ulriks spelningar har varit den bästa hittills? Den i lördags, i Linköping tror jag! Eller den i Täby. 
topp 5 snyggaste killar i sverige? Ulrik Munther, Andreas Wijk, Oskar från Youngblood, Andreas Moe, och så kommer jag inte på mer.. 
vilka länder har du varit i? England, Marocko, Cypern, Kanarieöarna, Frankrike, Mallorca, Tyskland, osv.
vilka är dina absoluta favoritartister/band? Jedward, Ulrik Munther, Nicki Minaj. 
hade du tyckt det var mysigt att få en mördassnigel på sitt knä? (det tycker inte jag iallafall) HAHA euw
vill du följa med mig och visa host grisbilden för ulrik nån dag? HAHA hade glömt den bilden! Men vi gör det i gbg den 16e? ;)
vad tycker du om mig? :D Världens finaste vän, finns alltid när man behöver en, sjukt fin, rolig som fan m.m.

Anonym:

Har du kramat Ulrik? Japp!
Vem är du kär i? Ingen just nu.
Kött eller Fisk? Hatar fisk, så kött!
Godis eller chips? Godis!
Kompisar eller Ulrik? Kompisar, klart jag älskar Ulrik men kompisar är viktigare.


Tess Gustafsson:

har du läst min blogg någon gång? Tror det! :)

favoritfärg? Blå, rosa, grön typ.
skostorlek? 37-38 :$
vilket datum är du född? 23e april!
hur många syskon har du? 6 st! 
går du på någon sport? Dans 2 grr i veckan :)
favortitmat? :D Köttbullar och mackaroner, haha..


Moa Andersson:

Vad tycker du om mej? Helt ärligt? Fin chey, snäll & rolig. Saknar dig.

Visst är Eric Saade dålig? ;o Haha, nej.. jag gillar honom!

Om jag säger pinnar & stenar, vad är det första du tänker du på? Sticks and stones!

 


Anonym:

vad gillar du mest:
:) elr ^^ ?
^^
glass elr tårta? glass!
ulrik elr onedirection? ehm.. ulrik tror jag.. 
gris elr ko? griiis :') 
fixa håret elr sminka dig? Smink!
johan palm elr ulrik? Haha, ulrik! 
danny elr justin? Justin!
äta elr sova? Sova.. 
ligga i snön elr ligga i en bassäng av öl? Snö e mysigt, så snö!
öl elr cider? Öl e inte så jätte gott, cider! 
öl elr sprit? Sprit smakar skit, så öl!
sprit elr mjölk`? Haha, mjölk.
tåg elr buss? Om man åker långt så tåg, annars buss!
puss elr kram? Beror på med vem, om det e pojkvän så puss!

 


Fanny Malik:

finns stummtarmen ? Jag vet inte :$
..eller dövtarmen ? Den borde finnas.. 
vad säger du om att Zayn är Min Min och åter igen Min ? försök inte säga att han inte är det och att han är din, för jag ha bevis. Haha, ta honom du!
Om jag säger xD <33333 vad tänker du på ? Zoffan.. XDDDD
Tycker du om ordet Specpiellt ? Varför inte?
tycker du orange är fint? Får ont i huvet av den färgen, men den e fin.. haha
är du kär i kjell ? Vem är inte? ;)
bästa 1D covern från x-factor? Forever young. 
bästa ulrik låten? The box, fool, eller soldiers. 
gillar du grisar? Älskar*
kan du skicka mer misstolkande bilder till mej ? Klart, pervo.

 


Isabelle "Plankton" Edkvist:

tycker du om isabelle edkvist? :D Oh ja!
vem/vilka är bäst; ulle eller 1D? Ulrik!
gillar du makaråååååner? :DDDD Jaaa!!!
kommer du svara i en video (lät som en farmor meeeeen) Gissa.
gillar du hampus aderhjelm? Vem är det? unicorn? Känner honom inte.. 
är du kär i di leva? Hhehe, jaa

vill du träffa mig? :D Du kommer till mig om en månad, sen e det några dagar kvar så sticker vi till gbg! KLART JAG VILL TRÄFFA DIG!! 
kan du hjula eller slå en kullerbytta? Jag kan göra båda ;)
höger/ vänster? Höööger!? 
pussa eller krama ulle? Har redan kramat, så pussa. 
adidas eller puma? Adidas!
stockholm eller gbg? Har bara vart i gbg en gång, så sthlm!
värmland eller norrland? Är i norrland 24/7.. 
iphone eller android? Ajfån.
hund/katt? Som Harry, katt! mjao
bajs eller prutt? HAHA wtf
hej eller då? hej..
kjell eller katarina? Kjell <3333
XD eller xD ? Båda är lika fula/jobbiga..

 

 


Ida Alsterhed:

Ål eller Pilgrimsmusslor? Euw.. hatar båda.
Hund eller katt? Ledtråd: mjaao
Majs eller gurka? Gurka!!
GILLAR DU FORTFARANDE KJELLIS? <3 Klart!
Vill du träffa mig? hahaha! Lilla gumman, vi har träffats tusen ggr. Men sure, komsi komsi!
Gillar du ål? :) Oh no

 


Tatti:

Visst är köttbullar grymma? JAA!!
Om jag säger köttbulle, vad säger du då? :D Tatti <33
Gillar du kötbullar? Jaa :')
Vad brukar du äta till köttbullar? Mer köttbullar. 
Vrf gillar du köttbullar? Dom e så goda, runda och söta :')
Har du ätit köttbullar med glass nån gång, isf va det gott? Eh.. ne
Säger du köttbullar eller köttbullar ? Hahah Inget av dem, säger kätbullar, haha
Vad tycker du om mig? Världens finaste köttbulle <3


Jocelyne Lawson:

Om du såg mig på gatan skulle du säga hej? ;) Jadå!


Fanny Frallan Jalker:

gillar du majonäs? EUW
gillar du mig? Ja, men hade mycket bättre kontakt förut.. 
gillar du att spamma? Inte längre, heh


 

Vanessa:

Gillar du majs? Som sagt, majs smakar bajs.

Tycker du om ekorrar? Dom e såå söta :')
Maria(igen.) :
Varför ljög du för mig, du sa att du skulle svara på dom idag.. ._. Tyst.
Vad har du på dig just nu? Linne, mjukisbrallor. 
varför har du inte på dig pyamas? HAHA
tycker du att Ulle är stygg? snygg*, ja.
Vad är din reaktion när du ser detta:
http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA HAHA ÄLSKAR DEN
Vill du att jag ska komma till dig? xo peddo smiile. Komsi komsi! ;)
Har tyvärr inga fler idér. är rast lös. K.
Anonym:
Vad skulle du göra om Ulrik kom in på ditt rum helt random och slängde sig på sängen bredvid dig? Ja vet inte, skulle bli förvånad, haha
Vad är din favoritmat? Kolla högre upp. 
Hur stor ''grej'' tror du Ulrik har?:D Asså.. HAHAHA
Är du kär i någon (förutom någon kändis) Haha, är inte kär i någon, inte ens någon kändis. 
Är du tsm med nån? Inte just nu.

Isabella Tyell:
-Vad vill du göra innan du dör? Åh, så mycket!
-Vill du träffa mig? Jadå! :D
-vilket år är du född? 1998, heh.. 
-vem hade du kunnat dö för? Min familj och mina närmsta vänner. 
-har du någon gång funderat på att gå naken i skolan? HAHA, neej
-Vilket språk tycker du är coolast? Engelska, brittisk accent. 
-Tycker du vi är jobbiga? Nejdå
-äta ditt bajs eller dricka ditt kiss? Euw, inget av dem.

Anonym:
visst är anna nilsson världens bästa? Haha, ja
VARFÖR HATAR DU WILD KIDS? Hatar inte det, innan ulrik va med så sög det, men inte nu.. hehe
visst är selena AWESOME?!?! ;) Jaja.


Johanna:
Hur kommer du på alla dina frågor till Ulrik? Haha, jaduu..
Gillar du ägg? Inte rått iaf, haha
Har du/har du haft tandställning? nope, inget av dem.
energidryck/läsk? :D Båda.

Anna:
vem tycker du mest om i 1D? Kevin,haha
tycker du att demi är en bra insperation? :) Sådär.. 
gillar du choklad? yes
dansar du oftaaa? ibland
gillar du kakor? faktiskt inte..
tycker du nrj wake up calls är balla? :D haha aa visst
hade du velat veta var, när, hur du skulle dö? Ja, men samtidigt nej.. 
glass eller godis? Godis om man e inomhus, om man e utomhud o det e varmt så glass.
instagram eller twitter? ig! 
hur många inlägg per dag gör du i ulriks logg (ungefär)? förut va det väl 5, "nu för tiden" är det nån gång i veckan. 
tycker du om att bada i ett badhus, eller föredrar du strand? strand!
vinter eller sommar? sommaaar
gillar du mest leggins eller mjukisbyxor? om man e hemma så mjukis!
KOMMER DU KOLLA PÅ BIG BROTHER STARTEN PÅ SÖNDAG? gjorde det, ja!
& framför all, VISST ÄLSKAR DU MIG?!?!??!? Jaaaa

Ida Johansson:
Har du KIK? (chatt sak) Japp! Adda mig: SofiaXDD , haha mobba inte namnet..
Om du fick återuppleva ett ögonblick i ditt liv igen, vilket skulle du ta då? Justin Bieber konsertern i London. 
Har du och Ulrik någonsin pratat med varann eller har det vart typ "hej kan vi ta bild hejdå?" Asså, vi pratar varje gång, det e aldrig sådär "hej hejdå" asså, du fattar.. 
Varför står det på din fb att du är 94a? ;) För att jag skaffade fb innan jag fyllde 13, haha! Men jag har ändrat nu.

Ida:
1. Är du på G med nån just nu? Nej
2. Snyggaste killarna i 7-8-9? Ingen, haha
3. Chips eller godis? Godis :)
4. Ulrik eller JB? Ulrik e liite bättre
5. Tyckte du att Ulriks låt soliders var bra? Helt ok!
6. Sötaste tjejen i 4-5? Håller inte koll på dom i mellanstadiet.. så vet inte, heh
7. Gillar du gladiatorerna? Kollar inte på det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback