Hi hi

Jag hade skit mycke sminck på mig i fredags .
Sophie hade sminkar mig vi använde maskara,ögon skugga,iliner,läppstift,läppglans,roch och lite annat.
Det var facktis lite roligt .
Fy fan va jag saknar att bo i hus det är jätte tråkigt att bo i lägenhet :(
 Och om jag hade bott i ett hus så skulle v säkertha ett pingis bord ahh .
Jag älskar pingis...:)
ses då bay bay snart är det maj:)
                                                                       DIKT
                                                Här sitter jag på en stol och sriver .
                                               Snart är jag i fjällen och åker skider.
                                                    Jag längtar att få göra det
                                                       och dricka chocklad 
                                                                  och lite te.
                                                           Men snart är det jul
                                                         och det ska bli himla kul.
                                      Julen är skön och härlig men födelsedan är förfärlig .
                                             Jag saknar julen så , ända från topp till tå.
                                 Man får nästan alltid vänta , men jag hatar den förfärliga längtan
av:Sofia N Lönngen
                                                                                      
                                          

Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

Hihi! Ja det var roligt.

2009-12-20 @ 20:52:43
URL: http://cheersoffan.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad var roligt?

2009-12-21 @ 18:02:57
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

dikten?

2010-02-21 @ 01:46:19
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback