Bilder från idag..<33

Mums!


Ni ser hon där bakom mamma.. Hon med en rosa baseboll jacka!? Hon såg exackt ut som Lizas kompis! Så jag frågade henne och hon blev livrädd för att jag typ bara hoppas fram och peka på henne!

Justin Bieber Drew!<3333


Sen dusha jag hemma hos mamma :)





Jäte suddig! Vet ni vrf!? För att mamma tog kortet!


Man ser att hon e min mamma! :P


... :S


Har gått ner i vikt den här sommaren fast e ändå ganska rulltig! :(


Jag har tröjja på mig! :O



Mamma tar kort... :P


Har inge huvud där! Men det kanske ni redan vet även om man inte ser det.. :D


Tjockis! :'(


Blä! Röda ögon! :O


JB-peace!:)


Jag och mamma har sjuk humor.. :P


Ser konstig ut! :S


Toppen :)


Hejj hejj :P


Det där borde va tungt! Haha kolla ansiktet! :S


Hatar mina finnar!


Jag tittar på en tjej som har jätte fint hår! Hon heter Jasmine Villegas och e med i "Baby" videon av JB.  Det e asså tjejen som inte fattar att det e JB man ska älska! :S



Pinockio! (stavas??)


Där ser ni Baseboll jackan :)


Usch! Kolla mit ena öga! :(


Ful :(


Fin :)


Konstig :S


Taget av mamma! :(


Gissa vem som tog kortet..!? :(


Men mamma...!!!!!! :P


Se vilken skillnad när jag tar kortet.. ! :)


Samma där! E ganska nöjd.. Men jag har så många finnar så då går det ju inte! :(


Taget av mig! :D


Ful! :(



Lite bättre.. :)


Sjuk! :O


Cool..!? :)


... :D


Ser.. Undlig ut.. :P


Ähh... :S


Ähh..Ser ut som ett rådjur med kanintänder! :(


Ganska nöjd.. :)


Väldigt nöjd! :)



Cool, right? :)



Den bästa mamma tog.. :)


Så snygg... :P


Usch! Fy! Blä! :O


Den tog jag hemma :D


Inga mer bilder nu.. ! Det va ändå inte alla :O


Ses!

Kommentarer
Postat av: julia

3hundra bilder i ett inlägg...

2010-08-06 @ 22:40:16
URL: http://sthlmsbruud.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hatar min finnar!? Hallå du e ju tonåring, dem flesta får finnar då. Sluta klaga det finns dem som har det mkt värre n dej! ;)

2010-08-07 @ 14:47:52
Postat av: cheersoffan

:) Saknar dig.



Åh, du har en sån där cool baseball-jacka. Funderade på att köpa en innan, men jag har massa saker att köpa, så det blir ju inte så. Vissa saker är dyra :(



Men iaf. Vi ses :D

2010-08-07 @ 18:55:19
URL: http://cheersoffan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Heej =)

jag ville bara säga att du F'N INTE ÄR TJOCK!!!!!!!!! :O



OCH HUR MÅNGA JUSTIN POSTERS HAR DU?! HAHAHAHX D JAG HAR TYP BARA 2 st :D

2010-08-07 @ 20:59:21
URL: http://shawtyyrightehere.blogg.se/
Postat av: mamma

2010-08-09 @ 21:55:35
URL: http://du i fint gumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback