Min dröm..!

Det som har tjock text va det jag drömde :P


Hela klassen åkte en stor båt och så såg jag Ebba så ja sprang fram till henne och sa: "Neeej! Ingen Justin Bieber på 3 dagar!" Då sa Ebba:"Neeej! .. Men skit it!" och sen såg jag att hon rökte så jag blev sur på henne och gick till min pappa och sa:"Ebba röker!" då sa pappa:"Jag vet jag har sett henne göra det förut" då gick jag hem till Liza(vet nt vrf!) och Ebba va asså i Halmstad då så då hade varken jag elr Liza att va med nån så då va vi två ist. Vi åkte till grönan och åkte katapulten, sen åkte vi hem till henne igen och sen åkte vi och kolla på Eclipse och sen till henne igen! Då åt vi och jag blev matförgiftad(stavas?) så jag spydde i badrummet och så kom hennes pappa in och jag försökte gömma det. Då sa Liza att det stank och att det va torrt(??) Men sen när hennes pappa stack så spydde Liza också!



Kolla hur det kan bli Ebba bara för att du ska åka tbx till Halmstad idag!? :(
Kan du inte stanna!? :(

Snnääälllaaaa!







Ja juste! Ebba, jag och pappa åkte till nåt ställe som typ mallapackaskallaracka!(kmr inte ihåg va det hette^^)
Men där så fick man simma under vattnet annars så skulle det hoppa en apa på en :P
Och så behövde pappa luft så han tittade upp och då hoppade apan på honom! Men under vattnet så va det fullt med ormar så när vi klev upp så hade vi massa kelé ormar på runt! Asså på kroppen!
Så när jag tog av mig min sko så va det en mosad orm där och Ebba fick ta bort ormblodet som va på min fot!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar din header!



Love Justin Bieber!

2010-08-06 @ 17:52:09
URL: http://madeleineliinnea.blogg.se/
Postat av: ping<3

hahah de va jag som gjorde den (A)

2010-08-07 @ 00:37:07
URL: http://pinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback