Skola imorgon :(

Imorgon e det skola och det betyder att jorden går under! :O
Nejmen jag ska gå och lägga mig typ 9.. :S Och vakna 7!!!! :(
Jag vill inte vakna 7!!!!!!! Halv åtta e väl lite bättre.. Men sen ska jag cykla till Hanna och vi cyklar till skolan.. Vi kommer att byta klassrum :(
Och hahah.. Hanna ska göra nånting som jag bestämde när vi kärde SKP och det skriver jag imorgon så får ni undra tills dess? Fast hon ska göra 2 saker som e ur pinsamma :P
Hahah stackare :)
Men iaf! 4 har redan slutat tänk om det e nån till? Tänk om det e mer än 2 som ska börja? Vad tror ni? Det får ni veta imorgon.. :O

Här kommer lite bilder från idag :














Okejj allt annat va ju bara videosar och jag orkar inte lägga upp dom på YT.. Men kanske senare :)

Hejdå! PS! Jag kommer inte blogga lika mkt eftersom skolan e viktigast enligt mina föreldrar... Eller pappa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback