En tråkig dag i "Hell" singland

Hejhej! Just nu fotar jag med kameran ochg lyssnar på Cody Simpson-One . Imorn kommer farbror och hans fru :O
MÅSTE städa! Mina julklappar har ju typ översvämmat vardagsrummet, hihihi :P
Men aja, idag har det inte hänt så mkt förutom att vi åkte in till Hudiksvall och tänkte shoppa men hittade inget snyggt...
Det är iaf is kallt här!!! (ute) Och jag vill typ åka till Thailand och bara sola tills jag ser ut som en pepparkaka!
 Sen så vill jag till New York och shoppa, hahah :P
 Nä, såklart ska man va uppe i kalla Sverige och frysa ihjäl! :S
Jag trivs mkt mera hämma i Stockholm, där kan man juu typ shoppa när man vill :(
Vet att det blir tråkigt att läsa allt det hära... Sorry :( Bajbaj ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback