Svar..

sofia om Lite saker jag vill ha::
vart hittar man canada tröjan?! :D
19 December, 13:32  
Nicole om !!:
Diin nya header är suuper duper fin :D
18 December, 22:46  
Julia om Lite saker jag vill ha::
Lite många saker va..? :P Jag önskar mig hörlurarna och lite andra saker, tror inte du kommer få hörlurarna PLUS en resa till London, Justin's konsert ju.. Fast det har du ju redan fått. Men iaf, jag kommer inte att få åka till London för att se Justin live. :( Pappa har sagt att det inte går! F**k!!!!!!





1.Vet inte.. :/

2.Tack :)

3.Kanske lite många saker.. vet. Hörlurarna och träffa JB e längst upp önskelistan. Vem vet? Jag såg att pappa hade ett paket i handen där det stod "God jul Sofia" och han hade sagt att jag inte skulle få nått mer för att jag redan hade fått så mkt saker.. Justin kommer ju till Danmark? Fast jag och pappa ville hälldre till London för Danmark e tråkigt gemfört med England, haha :P

Kommentarer
Postat av: S A R A

sv: Ja det är gratis och det går bara med mac ;P

2010-12-19 @ 16:46:30
URL: http://bieberfever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback