Såg favvofilm hos en kompis<3

Hej hej . I fredags så var jag hemma hos Hanna och vi kollade på Titanic . Den är super sorlig och romantisk. PS! Han som spelar Jack Dawnson( huvudrollen.) Han är jätte sööööt och snygg , hihi . Aja här är en bild på honom
 Visst är han snygg ? Ähh nån kanske tycker att jag är lite knäpp , men iallafall så sa min bästa vän Hanna samma sak( att han är snygg ) ... Här kommer en bild på mig och Hanna!
Jag är = hon med Green Day tröja. Hanna är =hon med svart lila randig tröja.        

Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

Du verkar vara kär i honom hihi

2010-02-20 @ 12:42:47
Postat av: ida <3<3<3<3<3<3<3

jag är inte med på nån bild buhu ): love u like a friend /ida<3<3<3<3<3

2010-02-26 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback