Bilder från Norge :)<333

Joo.. Jag glömde ju att lägga upp bilder från Norge men nu kom jag på det! Och jag/ni hade tur att pappa inte hade raderat alla! :D

Jag och Peckis :)


På stranden :)


Peckis va jätte trött i bilen(inte konstigt vi åkte i ungefär 15 timmar!)


Första campingen :P



Jag på stranden :)


Samma :S


Bryggan :P


:(



Mina fötter...




VARNING !Ni som tycker att nästan allt är äckligt.. Bläddra inte ner!





















Skratt anfall! xD


Då var det nog inge mer äckligt :P


Peckis = Trött :)


Peace :D


Fin bakrund :)


Så här sov Peckis ett tag :)


Sen så här....



Latmask!!!


*gäspar*




Och en som va igår :
Igår *messar med Ebba*





Ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback