Vart på grönan! :)

Ja, med Ebba! Avis? Haha nej.. !?
Men vi började med uppskjutet,sen var det typ jetline och sen insane(stavas??)! Den va skit rolig! Okejj vi åkte den ungefär 2 gånger :P
Sen åkte vi extreme och kommer inte ihåg vilken det va efter den! :)
Ebba åkte frittfall (första gången) medans jag stog där nere och filmade och va livrädd bara att titta ppå det :)
Men vi har tagit ganska många bilder och videosar! :O

Vet ni vad!? När jag och Ebba åkte pop-expressen så fick man välja låt! Gissa vilken vi valde!?Det va inte Ruumpaaa! Haha kolla videon om ni vill veta när vi skriker/sjunger :P

Mitt skratt är inte lite konstigt så snälla lyssna INTE på det! Samma med mina skrik :P
Haha! Dumma kille som sa att man skulle ta ner mobilen och han gillar inte den där killen som e skit söt! Vilket troll!
Skaffa dig ett liv asså! Samma med Norrmän!

Men ialla fall! *dumma gubbe*
Ehhh...


Här är en bild när Ebba sög på en klubba och började blöda! :) (samma sak hände med mig och Yasmine)
Ni ser hennes tunga!



Här är en på mig.. Man kanske inte ser xD









Och här en bild på Peckis :) :




PS! Om ni vill se mer videosar så får ni trycka på detta inlägg i "menyn" ... För annars så funkar det nog inte att kolla när Ebba åker frittfall och när vi är i/på Lustiga Huset :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback