Justin är min drog! :0

Aa, jag har värkligen BieberFever.
Jag har 24 affisher på honom :3
Nejmen jag älskar honom!! <333
Jag vill ha mer,mer,mer av honom!!
När jag e ledsen lyssnar jag på Justin, då blir jag glad.
När Justin är ledsen, är jag det.
Tex på Jusins konsert häromdan så frågade några idiot tjejer :"Vad handlar Down to earth om?" Justin sa:"Mina föreldras skillsmässa" Tjejerna sa:"Men det är ju ditt fel att dom skilldes"

Justin sjöng många låtar, sen blev det down to earth..
Han fick tårar i ögonen,han kunde inte sjunga,han blev så ledsen att han grät på scen och slutade sjunga D:
Jag gråter varje gång jag ser videon och tänker "Stackars Justin" "Dumma tjejer!" m.m



Men tbx till saken! I love him so much! ^^

//Sofia det största fanet Bieber<33 


Kommentarer
Postat av: Ebba

på youtube eller ?? vad heter det jag hitta inte det ?? <3

2010-06-30 @ 00:03:43
URL: http://bebziz.blogg.se/
Postat av: Sofia b

Jag vet!!!!!!!

2010-06-30 @ 08:22:10
Postat av: Emilia

????? vart finns den filmen måste se !!! jag älskar justin bieber !!! han äger

2010-07-09 @ 14:18:55
URL: http://emiliajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback