"Min son är mitt liv"



Justin Bieber skulle inte kommit någonstans utan sin mamma, Pattie Mallette: Hon postade
nu-ökända filmer av honom på YouTube, flyttade till Atlanta med honom så att han kunde
starta sin musikaliska karriär och ger honom utegångsförbud och sysslor.

Men för att hedra Fars dag är det dags att hylla mannen bakom pojken: Jeremy
Bieber.

Även fast Justin uppfostrades av sin mamma i Stratford, Ontario, har hans pappa alltid varit
en del av hans liv. "Jag har en bra relation med min pappa," säger popstjärnan, 16 år, till Seventeen.
"När jag var yngre, lärde han mig att spela några låtar på gitarr, som" Knockin 'on
Heaven's Door "av Bob Dylan."

Medan Mallette, 36, utsatte Justin för Boyz II Men, Jeremy, 37, utsatte honom för
hårdare rock grupper - och har sedan dess hjälpt honom med den viktiga övergången.

"Han är den som fick mig till klassisk rock och sedan vände mig till saker som Guns N 'Roses
och Metallica, " Berättade Justin för tidningen. "Han lärde mig att köra också. Han är cool. "

Så vad mer finns det att veta om den man som kallar sig Lord Bieber på Twitter?

Jeremy bor i Kanada, där han är gift och har två yngre barn, Jazmyn och Jaxon.
Enligt hans Tweets, tänker han Dum och Dummare "måste vara den största filmen genom tiderna"
och kommer "aldrig tröttna på" Seinfeld.

Under tiden, på en personlig webbplats han skapade för sju år sedan, avslöjade Jeremy att han läser
Sanningens svärd fantasy romaner och älskar att spela kortspelet spader. Men det är inte allt: "Jag älskar
att vara ute. Jag följer och spelar en mängd olika sporter. Jag älskar camping och båtliv, men mest av allt,
Jag älskar att resa. " 

Hans sida är också laddad med bara överkropp foton av Jeremy som visade upp sin tatuerade bröst - och
foton på sin son som en ung pojke. (Tidigare i år fick tonåringen sin första tatuering: en mås som
matchar den hans pappa har.)

"Mitt son är mitt liv", Skrev Jeremy på webbplatsen. "Han är 9 år och är den mest begåvade person
Jag vet. Han är en snygging också (precis som sin pappa)! "

- People


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback