Melodifestivalen 2010 nu gäller det !

Hej , ikväll så är det final(melodifestivalen) Och det är såååå spännande! Jag tycker att flera är jätte bra som tex Eric Saade , Salem Al Fakir , Ola Svensson , Sibel och Elin Lanto ( jag vet inte ifall alla kom till final men vem bryr sig?! ) Tja det var dem jag tycker är bra!<33 Men jag tror att Eric elr Salem kommer att vinna för det e väldigt mycket i Sverige som gillar dem! Men det e så pirrigt och i kväll vet vi vem som kmr att tävla i eurovision song contest! Men om nån ska rösta så tänk lite så här också : Skulle några i dem andra länderna gilla den här låten??? Är det bra för Sverige att den här kommer att vinna??? Eller föresten det var bara ett tips ifall du har svårt att välja! Men kommentera vilka ni tycker är bäst! PS! Älskar mina läsare <33 Hugs

Kommentarer
Postat av: sofia

Sibel och Elin Lanto gick inte till final, jag hejar på Anna Bergendahl!!!!!!

2010-03-13 @ 10:39:48
Postat av: Maja

Erik Saade måste vinna!:D

2010-03-13 @ 10:53:47
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Cheersoffan

Manboy-Eric Saade smack

2010-03-13 @ 18:41:47
URL: http://cheersoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback