Melodifestivalen 2010

Hejhej igår kollade jag och pappa på melodifestivalen! Pappa trodde(elr ville) att Anna Bergendahl skulle vinna... Jag vill att Eric Saade skulle vinna<33 Jag tycker inte att Anna är bra :( Hon låter så konstig när hon sjunger och så är det en långsam låt... Fasst jag skulle inte bli så imponerad ifall Salem Al Fakir skulle vinna! Men nu så får Anna tävla i Eurovision Song Contest!!! Fasst det kommer ju intre att bli någon skillnad nu när Anna har vunnit asså det är ju bara en tävling liksom... Och jag skulle inte bli glad ifall Eric Saade hade vunnit...Så igentligen så bryr jag mig inte! Det ända som gör skillnaden är att typ några kommer att prata om Anna lite här och där! Aja ses Love you, läsare!

Kommentarer
Postat av: Jozsiz

Jag tyckte att Anna va bra, fast jag tyckte om salem al fakir och erik saade också.

2010-03-20 @ 11:10:43
Postat av: jossankossan

hejhej jag tycker att anna varganska bra faktist hehe men erik var bättre!:-)

2010-03-21 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback