Veckans blogg! Och New Moon!

Tjao mina älskade läsare<33 Ähh... Idag är det en ny vecka^^ så...Veckans blogg är...............Caroline! ( www.carolineengdahls.blogg.se ) Varsegod Carro Barro<33




Men iaf idag så har Hanna Panna varit hemma hos mig från typ 3-4:45 .  Vi kollade på New Moon , vi hann inte att se hela för att vi skulle till dansen(jazz och showdans) . Sen när jag kom hem så kollade jag klart på filmen och det bästa var slutet^^ Men jag blev så irrtiterad när filmen var slut för att då så liksom hände typ en sak... Jag ska int5e säga nåt mera ifall ni inte har sätt filmen eller läst boken . Men aja ses//Solsofia<3

Kommentarer
Postat av: hanna

jag håller verkligen med om att filmen var bra jag blev okså irriterad på några saker på slutet. ses i morgon.

2010-03-22 @ 20:19:33
Postat av: lejla

vad söt blogg du har :)

2010-03-23 @ 18:00:13
URL: http://nathaliieochlejjla.blogg.se/
Postat av: Fanny Walhed

New moon är jättebra! :)

2010-03-24 @ 16:44:51
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback