MTV EMA

Hela dagen har jag bara tagit det lung o kollat lite på tv men nu har jag precis dushat.Sry för dålig uppdatering men har inte orkat.. Haha imorn e det skola också. Buuhuu :(
Men snart börjar  MTV EMA 2010!!! Helt sjukt! (asså det e typ årets största musik tävling enligt mig..) Det e större än VMA tycker jag med! :D
Men röda mattan börjar klockan 20.00 o själva galan börjar 21.00 :) *längtar* Justin e nominerad i tre olika kategorier o jag har såklart röstat på honom på alla! :D
Hoppas inte Lada Gaga vinner lika mkt som på VMA det va ju nästan tråkigt.. :(
Aja Justin vann ett pris då.. :/ Men han ska vinna alla som han e med i!! (hoppas jag iaf)
Sry för dålig uppdatering men har inte orkat.. Haha imorn e det skola också. Buuhuu :(

(det finns inte mkt bilder på pappas dator, haha)

SES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback