Shorts

Köpte ett par shorts till idrottern i morn, jag lovade Hanna, haha!
Men jag ville ha lila jeans oxå så ja o pappa gick runt typ hela centrum så fanns det inte? Aja! Får väll ha lila tights imron (kaaaallltt..) Asså ja o Hanna LOVADE varandra att ha lila imorn (o alla andra beliebers^^)

HA LILA KLÄDER IMORN, 17 NOVEMBER!! Imorgon är det alltså ett år sedan My World släpptes! För att fira detta ska alla Beliebers ha på sig lila imorgon!

Taget från FB, haha!
Aja här kommer väll bilder av det "jag" köpte(pappa betala jag ville ha!^^) ..:


Frida med världens snyggaste poster!<33


Snyggare i värkligheten! ADIDAS=Alla Dumma Idioter Dör Av Sprit,awww Ebba :'( <33


TYVÄRR så blev det mobilen för att min skamera laddar :) <33
Bjuder på en låt:




Ses o bjuder på några bilder från skameran om jag hinner. Men nu ska jag städa *suck* ses! :)<33

PS! Skamera=Systemkamera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback