TACK TACK TACK TACK TACK!!!!!!!!!!

Ooo..Pappa en påse..? -.-


Ooo vad kan det finnas i den här då..!!!??

Jaaaaaaa!!!!! PLAST MAN KAN SMÄLLA!!! (kmr nt ihåg va sånt hette xD)

EN SYSTEM KAMERA OXÅ!!!


Fattar fortfarande nt vrf man måste ha ett objektiv...??


Tack pappa!!! :D Tyvärr så måste den ladda i 12-13 timmar så bilderna jag har tagit med den kommer imorn elr klockan 3 inatt.. :)
Men nu så slipper ni alla kassa/suddiga bilder från min mobil och får as snygga/fina bilder med min systemkamera!
En ganska dålig sak e att pappa får min under vattenskamera så ni kommer nog nt att få se bilder på mig under vatten nån mer.. Om jag inte snor den! Mowahahah!! Nej jag frågar om jag får låna den ist :) Min systemkamera tål nog inte vatten...Så mkt...




Kommentarer
Postat av: nathalie

Ska ha en Veckans blogg-tävling nu och anmäl dig nu!!

jag lottar ut EN vinnare ikväll någon gång! Håll utkik då ;)



Och glöm inte att följa mig via bloglovin!

2010-11-13 @ 13:46:13
URL: http://nathalielicious.blogg.se/
Postat av: hanna

guuuuuuuuuuuuuuuuud vilken fin kamera! <3<3<3 :)

2010-11-13 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback