Ung & Bortskämd

Hej harf jag precis kollat på ung & bortskämd. Det va jätte bra o Daniel (gay) va as rolig han bah "Euuuw nu när det inte finns nått vatten kan jag inte tvätta bort mitt smink..!" Asså visst alla vill vell tvätta bort det.. Men ska en kille ens ha det+prata som värsta fjorren? Asså.. Korkat..
Aja, har precis fått en jacka av pappa!!(e nt bortskämd..tycker jag iaf..) :D Det e en vinterjacka. Den e röd o jätte fin. Han köpte den från inter sport och märket va typ evrest(stavas?) Kan visa sen :)
Juste! Vaknar tidigt imorn så då får ni ett inlägg oxå!
Men jag kommer nog duscha först sen gör jag inlägget så det kanske blir typ.. kvart över 7 som ni kan kolla bloggen då :)
Och jag kommer ju såklart göra minst ETT inlägg till ikväll. Ska ju inte gå o lägga mig nu, haha.
Lite om idag:
Gick till skolan. Lunchen va äcklig. Kompisarna va väll roliga o vi sluta 1. Men vi fick typ en läxa -.- (ända den här veckan)
Och det va att vi skulle tänka på vad man kunde göra på fredag. Fast då slutar vi 12.. Men jag har BARA kommit på 3 st.. Hahah jag e värkligen jätte smart...
Det va iaf dom här:
*Fika (boooring men gott^^)
*Bada (helst inomhus)
*Kolla på film

Tråkiga elr hur? :S
Det kommer säkert att bli fika för det vill ju typ alla o det brukar ALLTID va så.. :(

Hittade iaf en JÄTTE rolig video xD


Haha det e samma kille som kvävs av kakan xD
Men ni hör när han sjunger "Baby are you down,down,down,down down? Dooooown,doooown OOOHHH!" Ibörjan så himla kul! xD
Men han har as mkt videor så kolla asså han e rolig o skämmer ut sig (mkt mer än vad jag gör..) Men asså han e ju rolig xD
Min favvo e nog när han sjunger telephone xD
HAHAH!
Nu ska jag chatta med.. Sofia B!!! :D

SES




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback