25 roliga faktan om mig:

1.Jag heter Nadja i mellan namn.
2.Min största önskan är att åka UTOMLANDS och träffa Justin Bieber.
3.Är olyckligt kär.
4.Är oxe (stjärn tecken)
5.Min favorit låt är "Favorite Girl"-Justin Bieber.
6.Har tre bloggar just nu.
7.Går på dans en gång i veckan.
8.Mina föreldrar är skilda.
9.Mina idoler är Justin Bieber och Rihanna.
10.Har haft rosa hår.
11.Älskar att sjunga men hatar att sjunga för andra.
12.Har minst 5 bästisar.
13.Älskar sommaren.
14.Favvo helgon: Julen,Halloween och nyår.
15.Gillar att rita.
16.Är allergisk mot chocklad (får bara utslag)
17.Hatar läxor.
18.Har varit singel i ungefär 2 år.
19.Tror på kärlek i första ögonkastet.
20.Har 4 halvsyskon.
21.Använder inte mycket smink.
22.Är ganska naturlig.
23.Denna blogg är över ett år.
24.Gillar inte att läsa.
25.Reste mest år 2008, till 13 olika länder. Japp 13 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback