20 sanningar om mig!

1- varje gång jag e inne på data drogar jag spotify!
2- jag vill klippa mitt hår ungefär 5 cm neranför nyckelbenet o färga de svart, men får inte för pappi..
3- jag har 4 hål i öronen, men vill ha mer..
4- näspiercingar e fett snyggt enligt mig!
5- dans,familjen och mina vänner är mitt liv <3
6- skolan är det värsta jag vet!
7- solsofia är det värsta namnet som finns! men kommer inte på nåt annat :s
8- facebook är bajs, är beroende så vad ska man göra liksom?
9- EMINEM IN MY HEART <3
10- jag är ABOLUT INTE en misstolkare som alla har fått för sig..
11- för det mesta älskar jag att vara singel! no problems liksom.. o frii som en fågel! ;)
12- jag har varit fjortis, emo, punkare m.m ..
13- som jag har har haft som hårfärg; mörkbrunt, svart, rosa, blått, grönt, blondt, ljusbunt och nu rött.. ;)
14- imorrn ska jag ta hand om 4 läxor -.-'
15- "LIVE LOVE LAUGH" är det mesta mottot nånsin!
16- jag är moster x)
17- jag kommer inte på mera sanningar!
18- är fett trött nu -.-
19- jag saaaknar min lilla Deniz åsna!!! :( <3
20- äntligen sista! imorrn blire säämsta uppdateringen! ;p

Kommentarer
Postat av: Nelliebs

Fin blogg!

2011-08-28 @ 17:49:07
URL: http://nelliebs.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tack :D alltbra?:D

2011-08-28 @ 22:00:39
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback