20 sanningar om mig!

1. Jag har shoppat för 1000 idag + att jag fått 500 i månadspeng!
2. Just nu lyssnar jag på Ulrik Munther- Moments Ago (;
3. Jag blir aldrig nöjd med mina headers/designer.
5. LIVE.LOVE.LAUGH är mitt favorit motto (;
6. Det mesta av mitt smink är från Make Up Store, även mitt favorit märke (i smink då..)
7. Jag har varit i Skärholmen 2 gånger idag!
8. Jag o Cicci ska vara med varandra imorrn, ska bli så kul att va själv med henne! Så länge sen :(
9. Jag har 3 ganska små repor på min iphone-skärm :(
10. Jag är en datanörd å ett shoppingmonster :D
11. Jag har varit i 3 olika länder i år. Tyskland, Marocko och England.
12. Skolan är det värsta jag vet.
13. Jag har en iPod men orkar inte använda den så ofta :p
14. Mitt hår är egentligen mörkbrunt med svarta slingor tänker även på att färga tillbaka det.
15. Veronica Maggio och Ulrik Munther har den bästa rösten!
16. Jag hatar mitt krulliga, lockiga hår så jag plattar det :)
17. Jag vill byta blogg men kommer inte på något bra bloggnamn!
18. Mina första ord = "Sluta Tjata!!" som jag sa till pappa när han sa att jag inte skulle gå i snön ^^
19. Deniz och Celice är dom som liknar mig mest, känns det som iaf, o det e jag glad över. Så att jag att har nån att prata med när jag e nere osv.. Och älskar dom grovt mkt :* <33
20. Jag e rädd för åska :$

Kommentarer
Postat av: Cicci

ska bli sjukt kul!! ska typ ta nya passfoton imorrn på morgonen bara så du vet ;) e också sjukt rädd för åska ^^

2011-08-10 @ 22:33:09
URL: http://ciscan.blogg.se/
Postat av: Cicci

vill också byta blogg :)

2011-08-10 @ 22:53:40
URL: http://ciscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback