tack :)

statistiken stiger <3 snart börjar filmen men aa..
för att ni e så gulliga så ska jag skriva om min dag ( för er som orkar läsa, tex Cicci ;)
MIN DAG:
Vakna vid 7 somnar om o vaknar 15 över,
tur att det inte va mera! strunt it,
sen sminka jag mig borsta håret, tog på mig mina kläder,
borsta tänderna osv.
Glömde ofc att äta frukost, vilket jag brukar göra *duktig* :)
Sen drog jag o träffa C & J vid stenmo sen stack vi till skolan :p
Hade några lektioner, köpte lite i cafeterian o stack typ till vivo,
sen kom vi till baka o hade nån lektion o sen idrott, vi sprang typ 2 varv i spåret :D
Jätte roligt inlägg, jag vet, men asså det e några som läser hela inläggen
så det e drf jag skriver :D
Oj nu har filmen börjat! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback