Har precis kommit fram till landet, 4 timm...

img_3412 (MMS)

Har precis kommit fram till landet, 4 timmars resa, fast det va kul.. jag gillar långa bilresor :p Skit samma, nu är jag iaf framme och har "jag-vet-inte-vad-jag-ska-skriva-men-jag-måste-göra-ett-inlägg-NU"- humöret.. Bloggar sen ! Typ.Kanske.Ehm.Jaa..  Hehe, tjuvlyssnar på mina brorsor (11år..)  -OMG GLÖÖÖGG!! JAG VILL SMAKA GLÖÖÖÖÖGG NUUUUU!!  Haha, så tänker jag på när jag va 4 och SMYG drack öl... Kanske därför jag är så smart (y) Nej Gud vilket tråkigt inlägg.. Ingen kommer läsa D: *forever alone*


Kommentarer
Postat av: Tove

skriv en kommentar om når jag ska publicera länkbytet, jag menar så att vi publicerar samtidigt ;)

2011-12-22 @ 20:39:56
URL: http://ortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback