i have noooooo life!

Datorn: Hej.

Du: hej

Datorn: Vad har du gjort i dag?

Du: sovit

Datorn: Ska jag berätta en saga?

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: gillar du Ulrik Munther?

Datorn: Ja.

Du: va bra, jag också

Datorn: Jaha.

Du: tycker du att han är snygg?

Datorn: Nej.

Du: är du dum, eller!?

Datorn: Nej, det är jag inte.

Du: jo

Datorn: Nej.

Du: tycker du att ulrik är bra på att sjunga då?

Datorn: Ja.

Du: va bra då!

Datorn: Kan du någon rolig historia?

Du: Ja, det var en gång en kille i som bodde i Kungsbacka, men det va nåt speciellt med honom.... HAN ÄR BATMAN!

Datorn: Jaha.

Du: Vem är snyggast, Ulrik eller Voldemort?

Datorn: Jag vet inte vem snyggast är.

Du: Hahah, bra svenska där

Datorn: Hahaha!

Du: Tyst, bara jag får skratta.

Datorn: Gissa vad jag gjorde i går!

Du: Bajsa

Datorn: Jag är hungrig.

Du: Härligt sammanhang!

Datorn: Kan du spela gitarr?

Du: nej, men Ulrik kan det

Datorn: Jaha.

Du: sa du sten?

Datorn: Nej.

Du: va synd

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: 918273645

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 192837464

Datorn: Fel! Mitt tal är mindre.

Du: 1

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: 5

Datorn: Fel! Mitt tal är större.

Du: MEN JAG BRYR MIG INTE OM DITT FUCKING TAL!

Datorn: Nähä.

Du: ahahahahaha

Datorn: Haha!

Du: tyst.

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Gillar du Ulrik Munther?

Datorn: Nej.

Du: Då är du inte klok

Datorn: Nähä.

Du: Gillar du Justin Bieber?

Datorn: Nej.

Du: Okej, du verkar vara en kille.

Datorn: Jaha.

Du: hejdå

Datorn: Hej då!

Du: hej

Du: hallå?

Du: *forever alone*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback