uttråkad?-ja!

Höger- eller vänsterhänt: - Höger ofc!
Humör just nu: - Uttråkad? 
Favoritgodis: - Allt, men mest ljus choklad 
Är det nåt du absolut inte äter: - Fiisk
Kläder just nu: - Jeans, tröja, osv
Musik just nu: - När jag går ner-Norlie&KKV
Vad sa du senast: - "Åhh jag vill inte!"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: - Medeltiden, eller jag vet inte?
Sommarplaner: - Bada, va med kompisar, ja som vanligt.. 
Fisk eller badkruka: - FIISK!
Längd och vikt: - För mycket på båda! Fast jag orkar inte bry mig :p
Hur många kuddar sover du med: - 8, haha
Favoritväder: - SOOOLIGT O VARMT! 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: - Båt, kompis och mobil 
Spelar du nåt instrument: - Nej, spelade lite piano förut 
Morgon- eller nattmänniska: - Natt, helt klart
Sparare eller slösare: - Slösare.. 
Vem är viktigast för dig: - Vänner och familj <3
Bästa film: - Tror nog Titanic, sett den 15 gånger.. O.O
Tror på liv på andra planeter: - Maybeee
Kommer du ihåg din första kärlek: - Såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: - Neeej
Har du några homosexuella vänner: - Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: - Säg aldrig aldrig, säg kanske kanske kanske ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: - Det gör jag nog
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: - Haha, nej!? 
Hur många barn har du, vill du ha: - Minst 2, högst 3
Bio eller promenad: - Beror på
Är du kittlig: - Hahah, kittligare får man leta efter! 
Snarkar du? - Vet väl inte jag? 
Stjärntecken? - Oxen, jao
Rädd för insekter? - Det jag är mest rädd för! :s 
Äckligaste insekten: - Flugor.. hahahah
Största svaghet: - Lättlurad..
Det här är jag bra på: - Skrattar så högt så andra blir arga, händer ofta
Bästa bok? - Hatar att läsa
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Osynlig!
Vad vill du jobba som? - Har ingen aning, inte kändis iaf
Chips, morötter eller godis? - Godis juu
Pizza eller hamburgare? - HAMBURGARE
Skriver du dagbok? - Nope
Har du någon flickvän/pojkvän? - Inte för tillfället
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? - Vill, får inte
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) - Alltid städad, förutom mitt rum
Gungar du på stolen? - Alltid 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? - Klart!
Vilken hand håller du gaffeln i? - Hööger
Hur är din drömtjej/kille? - Rolig, snäll, snygg, ömtänksam, flummig osv.. 
Hur många syskon har du? - 5 halvsyskon, 2 bonussyskon. Men ser alla som mina riktiga
Vad är du mest rädd för? - Att något hemskt händer dom jag älskar
Är du rädd för blod? - Riktigt äckligt bara
Saltar du på maten? - Nepp!
Gillar du att sjunga? - När ingen annan hör :s
Anser du att du är stark? - Både på utsidan o insidan! 
Brukar du sola? - Inte solarium, men om det e soligt ja
Vad gör du om du får hicka? - Håller andan o dricker vatten
Röker du? - Jag vill inte betala för att lida och dö
Snusar du? Snusläpp? - Nej!
Kaffe, te eller inget? - Te
Har du en besatthet? - TEMPLE RUUUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback