visste ni att...?

*Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mitt utseénde, jag bryr mig om vad dem tycker om min personlighet, för det är det enda jag kan ändra.
*Förut hade jag så dåligt självförtroende så jag kunde gråta av allt.
*Jag tar inte åt mig, längre.
*Det är inte så många som vet allt om mig, jag är ganska försiktig när det gäller hemligheter.
*Jag såg en fallande stjärna idag!
*Just nu är jag på landet och alla har gått o lagt sig förutom jag... jävla datanörd jag e -.-
*Egentligen skriver jag inte ens 50% av vad som händer på min vardag..
*Jag ger personer bara 1 chans, om dom sabbar den får dom vänta riktigt länge innan jag litar på dom igen.
*Jag har svårt för att lita på personer, jag får en känsla så jag vet när det är rätt att berätta något...
*Det värsta jag vet är insekter,folk som ljuger, kriminella, vänner som sviker,orättvisa och omogna ungar som tror dom e coola.
*Det bästa jag vet är mina nära&kära, och allt annat som får mig att vara glad.
*Jag och mina vänner har alltid nånting att skratta åt, vet ni varför?- för att vi har bästa humorn (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback