LILLASYSTER <3<3<3

 

     






































Vet, lite foton, right? Lillasyster♥Storasyster. Lillasyster = Hanna, storasyster = Jag..  
Men ville bara visa hur många minnen vi egentligen har. Och det är mycket mer än vad bara fotorna visar.
Från små till stora hand i hand, eller hur? Jag älskar dig och vill aldrig förlora dig.
Du är en riktig vän, jag har många vänner men dom bästa vännerna betyder mest.
Och du är en av dom. Har inga bra ord, det bästa jag vet som man kan säga till dig som värkligen är sant,
 I LOVE U. Visst vi bråkar ibland men varför? Ingen gillar ju bråk(iaf inte jag..) och jag känner mig "ensam" när vi bråkar.
Vårat liv tillsammans har varit "Underbart till hemskt, från skratt till gråt m.m" :')
 Men sån är äkta vänskap :) Även när vi bråkar älskar jag dig nån stans där inne, du betyder sjukt mycke för mig, jag älskar dig Hanna :') <3


Kommentarer
Postat av: PinkTeaCup

Gullig text<3



Ja, man behöver ÄKTA vänner. :)

2011-01-28 @ 22:19:30
URL: http://pinkteacup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback