Allt om idag.. : Jag o Allie vaknade 8 sen...

img_4876 (MMS)

Allt om idag.. : Jag o Allie vaknade 8 sen duschade vi, fixa håret, åt frulle osv.. Sen sticker man till Högdalen ungefär halv 11, får bästa platserna osv! Men man satt ju på marken och väntade i 6/7 timmar.. Sen kommer han, får typ ögonkontakt med honom tusen gånger och man känner hur det kittlas i magen.. ^^ Sen vare skivsignering och gissa vad!? Dom 40 första som köpte hans album fick 2 konsert biljetter och få först krama honom, ta bild och få autograf osv.. Bästa dagen!! <33 Andra gången jag ser honom, men jag och Lelle ska på hans konsert 19 November!! Snacka om överlycklig!? :D <3


Kommentarer
Postat av: ida

vem e Allie? :)<3

2011-10-03 @ 16:23:23
URL: http://ialindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback